JAK TO VIDÍM

Blog
 

Snad víc než kde jinde je v ICT oblasti kladen důraz na moderní a nadčasovou brand image. Byla to výzva a zajímavá práce. Společnost Apelby Communications se prezentuje téměř na všech kontinentech a účastní se všech významných ICT konferencí.

Doba je rychlá a složitá zároveň. V podnikání je trendem zjednodušovat složité postupy na minimum a neztrácet čas. Jak je tomu v HR? Mluvíme o tom, že je nezbytné budovat značku zaměstnavatele (employer branding), a ve snaze udělat to co nejlépe nasazujeme složité postupy, které nám brání v získání potřebného efektu v krátkém čase.

Není to zas tak dávno, kdy se na nabízené pozice hlásilo hodně rovnocenných kandidátů a bylo z čeho vybírat. Realita je taková, že těch opravdu využitelných je stále méně, a to způsobilo, že role se náhle obrací. Vybírají si prostě oni a lidé z HR je musí umět všemi metodami přesvědčit o tom, že právě jejich firma je tím pravým zaměstnavatelem....

Podle studie, kterou vydal Content Marketing Institute se ukazuje 13 nejúspěšnějších a B2B marketéry nejvyužívanějších taktik, které firmy nasazují i pro letošní rok. Ukazuje se, že nejčastější taktikou je tvorba a šíření obsahu na sociálních sítích, mimo vlastní blog (92%). Druhou taktikou je tvorba eNewsletterů (83%) a článků na webu (81%). Velký...


A CO TEĎ?

Sejděme se a zjistěme, v čem vám mohu pomoci.